Deel op Facebook

Meest gestelde vragen

  1. Kunnen wij online reserveren voor het restaurant?
    Via het tabblad restaurant op onze website kun je online reserveren via de reserveringsmodule: www.kokexperience.nl/restaurant. Heb je een diner arrangement (driegangendiner en bioscoopticket) gereserveerd? Dan nemen wij contact op voor de restaurantreservering.
  2. Waar kunnen wij met een rolstoel of kinderwagen naar binnen?
    Het handigst is de auto in de parkeergarage te parkeren, dichtbij de deur. Achter de deur bevindt zich de lift en kun je je gemakkelijk naar de verschillende verdiepingen verplaatsen.
  3. Kan je bij jullie gratis parkeren?
    Ja, je kan zowel op het terrein als in de parkeergarage onder het gebouw gratis parkeren. Wanneer onze parkeerplekken op het terrein en in de parkeergarage vol zijn, kun je bij de Sypel gratis parkeren. Deze route wordt vanaf ons terrein aangegeven.
  4. Ik wil een feestje geven, is dit mogelijk?
    Kok Experience biedt diverse mogelijkheden voor feesten en partijen. Onder het tabblad 'contact' staat een tabblad met 'feestlocatie', daar staat informatie weergegeven. Je kan ook altijd een email sturen naar info@kokexperience.nl.
  5. Moet je reserveren voor het speelparadijs?
    Vanaf 1 juni is het verplicht een reservering te maken voor het speelparadijs. Dit mag online of bij de receptie op de begane grond voordat je het speelparadijs betreedt. Maak hier je reservering: Klik hier! Let op! Vol = vol. 
  6. Zijn jullie op feestdagen geopend?
    Dat verschilt per feestdag. Klik op 'agenda'. Daar staan de (gewijzigde) openingstijden en arrangementen voor speciale dagen genoteerd. Dit wordt meestal een maand van tevoren aangegeven.

Bekijk hier de meest gestelde vragen van bioscoop Kok CinemaxX: https://www.kokcinemaxx.nl/contact/meest-gestelde-vragen/

 

Log in op je account

Registreer jouw account

Wachtwoord vergeten?